Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 września 2013

kolczyki sutasz z kolekcji "BEAUTY QUEEN" kolorowe tęczowe

No kochane po dłuższej nieobecności wracam do żywych miałam ostatnio mały wypadek w lesie na grzybkach, uszkodzona rogówka straszna rzecz uwierzcie  mi , ale już jestem i będę dalej was zanudzać swoimi wypocinami :) mam nadzieję że jesteście wciąż ze mną , dziękuję ślicznie wszystkim za cudne komentarze :) nawet jeśli nie odpisuję to jestem i je czytam- a czemu nie ma więcej komentarzy pod moimi pracami? to nie wiem może nie podoba się zbyt wielu osobom??? sama nie wiem może wy mi odpowiecie???? 

A dziś ostatnie kolczyki z serii Beauty Queen w kolorach tęczy:)



4 komentarze:

  1. Kolczyki są piękne,sznurki idealnie,równiutko połączone i te soczyste kolory,bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczne i prawie letnie kolory. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace obserwuję od dawna, są fantazyjne, pełne polotu i świetne kolorystyczne.No a jakość wykonania- zniewalająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kształt i świetne kolory. Super! ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń