Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 lipca 2013

Bransoletka ślubna "BIEL I SREBRO"

No więc na życzenie klientki która zakupiła u mnie w sklepie kolczyki o tej samej nazwie(BIEL i SREBRO) powstała bransoletka malutka delikatna ale jakże urokliwa na podstawie innego modelu,dzięki temu temu bransoletka od razu zmieniła wygląd. Bransoletka niby malutka delikatna,ale zarazem bardzo bogata i pełna błysku ,ach to kochamy my kobiety , ja przynajmniej tak jestem sroczką i lubię jak się błyszczy :) 



 Jeśli podobają ci się moje małe dzieła to nie krępuj się pisz do mnie a ja postaram się stworzyć dla ciebie coś niepowtarzalnego zapraszam na adres ewelina.krzysiek@interia.eu  
Lub możesz skorzystać z gotowych projektów w sklepie SREBRNA AGRAFKA zapraszam ślicznie 


2 komentarze:

  1. Bransoletka jest przepiękna coś w moim stylu, nieduża, delikatna i elegancka, po protu cudo:)

    OdpowiedzUsuń